Zapytanie ofertowe - digitalizacja filmów
30 lipca 2020
Aktualizacja 26.08.2020 / O2.6210.7.2020. Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty.pdf
O2.6210.7. 2020
Zapytanie ofertowe
Archiwum Państwowe w Zielonej Górze zaprasza do złożenia oferty na zadanie pod nazwą:
Digitalizacja filmów w 2020 r.
Do zapytania nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. 2019 poz. 2019 ze zm.)
SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
Zamawiający
Archiwum Państwowe w Zielonej Górze. 65-762 Zielona Góra, Al. Wojska Polskiego 67a, tel. 68 329 98 01; www.archiwum.zgora.pl, e-mail: sekretariat@archiwum.zgora.pl.
Przedmiot zamówienia
- Przedmiotem zamówienia jest digitalizacja analogowych materiałów filmowych liczących około 1 856 minut emisji metodą skanowania poklatkowego.
- Szczegółowe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia zamieszczono w Załączniku nr 1 - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.
- Zakres zamówienia obejmuje przewóz filmów z Archiwum Państwowego w Zielonej Górze do siedziby wykonawcy, ich digitalizację i zwrot filmów po zakończeniu usługi.
Miejsce realizacji zadania
- Wykonanie usługi odbędzie się w siedzibie Wykonawcy.
Gwarancja
- Wykonawca odpowiada za wady fizyczne, ujawnione w wykonanym przedmiocie Umowy i ponosi z tego tytułu wszelką odpowiedzialność.
- Okres gwarancji na wykonaną usługę digitalizacji ustala się na 12 miesięcy, liczone od daty odbioru potwierdzonej protokołem odbioru.
Termin wykonania zamówienia
- Wymagany termin realizacji przedmiotu zamówienia do dnia 31 października 2020 r.
Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków
- Przedkładając swoją ofertę wykonawca akceptuje w całości i bez zastrzeżeń warunki opisane w zapytaniu.
- Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i przedłożeniem swojej oferty.
- Zaleca się, aby wykonawca zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do oszacowania ceny oraz możliwości realizacji zamówienia we wskazanym terminie.
- Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia ofert częściowych i wariantowych.
- Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
- Rozliczenia między zamawiającym i wykonawcą prowadzone będą w PLN.
- Zamawiający nie dopuszcza możliwości zatrudnienia podwykonawców.
- W sprawach nieuregulowanych w treści zapytania zastosowanie mają przepisy wyłącznie Kodeksu cywilnego
- O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone we wzorze oferty, stanowiącej załącznik nr 2 Formularz ofertowy, w tym m.in.:
- posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
- posiadają wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia,
- dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
- znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia
- przestrzegają regulacji dotyczących zarówno minimalnego wynagrodzenia za pracę pracowników, jak i minimalnej stawki godzinowej dla określonych umów cywilnoprawnych.
Wykonawca składając ofertę zobowiązany jest złożyć następujące dokumenty
- Formularz oferty wg załączonego wzoru – załącznik nr 2 Formularz ofertowy,
- Zaparafowany wzór umowy, stanowiący załącznik nr 3 do zapytania,
- Zaparafowany załącznik nr 1 do zapytania - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.
- Dokumenty potwierdzające prawo do reprezentacji.
Informacje o sposobie porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów, a także wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z wykonawcami
- Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje zamawiający i wykonawcy przekazują sobie drogą elektroniczną. Każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt otrzymania dokumentu.
- Adres poczty elektronicznej zamawiającego, na który należy przekazywać oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje to: e-mail: sekretariat@archiwum.zgora.pl
Wymagania dotyczące wadium
- Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Termin związania ofertą
- Wykonawca pozostanie związany ofertą przez 14 dni od dnia terminu składania ofert.
Opis sposobu przygotowania ofert
- Ofertę w formie pisemnej należy złożyć w nieprzejrzystej i zamkniętej kopercie.
- Oferta winna zawierać dokładnie wypełniony i podpisany druk oferty. Ofertę należy sporządzić w języku polskim w formie pisemnej.
- Oferta, musi być podpisana przez osobę lub osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy zgodnie z reprezentacją wynikająca z właściwego rejestru.
- Podpisy na ofercie, oświadczeniach i dokumentach powinny być czytelne albo opatrzone imienną pieczątką.
- Wszelkie poprawki lub zmiany w tekście oferty muszą być parafowane i datowane własnoręcznie przez osoby określone w pkt. 2. Brak parafy powoduje uznanie poprawki za nieistniejącą.
- Należy podpisać załączniki i kolejno ponumerować strony.
- Wykonawca ma prawo przed upływem terminu składania ofert wycofać się z postępowania poprzez złożenie pisemnego powiadomienia
- Wykonawca może zastrzec, które jego dokumenty nie będą ujawniane, ponieważ stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16.04.1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz.U. Nr 153, poz. 1503 ze zm.).
- Każdy z wykonawców może złożyć tylko jedną ofertę i zaproponować tylko jedną cenę, której nie może zmienić.
Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert
- Oferty należy składać w wersji tradycyjnej (papierowej) na adres: Archiwum Państwowe w Zielonej Górze, Al. Wojska Polskiego 67 a, 65-762 Zielona Góra w nieprzekraczalnym terminie do dnia 21 sierpnia 2020 r. do godz. 24:00.
- Za termin złożenia oferty uznaje się datę i godzinę odbioru przez Zamawiającego.
- Rozpatrzenie ofert jest jawne i nastąpi w siedzibie zamawiającego w Archiwum Państwowym w Zielonej Górze, ul. Wojska Polskiego 67 a, w dniu 25 sierpnia 20210 r. o godz. 10:15.
Opis sposobu obliczania ceny
- Cena oferty ma stanowić kwotę wynagrodzenia jaką wykonawca chce uzyskać za wykonanie digitalizacji 1 rozpoczętej minuty czasu niezbędnego do standardowej emisji wykonanej kopii.
- Cena ofertowa powinna zawierać wszystkie koszty niezbędne do terminowego i prawidłowego zrealizowania zadania, zysk wykonawcy oraz wszystkie wymagane przepisami podatki i opłaty, a w szczególności podatek VAT.
- Cena określona przez wykonawcę powinna uwzględniać upusty, jakie wykonawca oferuje.
- W formularzu ofertowym należy podać, cenę netto, stawkę podatku VAT oraz cenę brutto.
- Do porównania ofert brana będzie pod uwagę cena brutto w PLN.
- Zamawiający poprawi w tekście oferty oczywiste omyłki pisarskie oraz omyłki rachunkowe w obliczaniu ceny.
Kryterium wyboru oferty
Cena - 100%
Zawarcie umowy
- Zamawiający wymaga, aby wykonawca zawarł z nim umowę na warunkach określonych we wzorze umowy – załącznik nr 3.
- Zamawiający zawrze umowę w terminie i miejscu wskazanym przez zamawiającego.
- Jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy, zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzenia ich ponownej oceny.
- Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, przed zawarciem umowy o niniejsze zamówienie, mogą zostać wezwani do dostarczenia zamawiającemu stosownej umowy regulującej współpracę tych wykonawców.
- Zamawiający nie ma możliwości zmiany umowy w zakresie zmiany terminu jej realizacji
- Przy udzieleniu ewentualnego zamówienia uzupełniającego umowę zostanie zawarta w oparciu przedstawiony wzór umowy.
Wymogi dotyczące ubezpieczenia
Zamawiający wymaga od Wykonawcy, że na okres trwania umowy ubezpieczy wypożyczane materiały archiwalne od ryzyka: kradzieży, zaginięcia, uszkodzenia, pogorszenia ich fizycznego stanu lub ich utraty, na sumę równą ich wartości, czyli 200.000,00 złotych.
Informacje dodatkowe:
- W przypadku wybrania oferty Wykonawca zostanie poinformowany odrębnym pismem za pośrednictwem poczty elektronicznej lub telefonicznie o terminie przeprowadzenia negocjacji lub podpisania umowy.
- Zamawiający zawrze umowę z wybranym wykonawcą, po przekazaniu zawiadomienia o wyborze wykonawcy, ale nie później niż w terminie związania ofertą.
- Jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania na każdym etapie jego przeprowadzania bez podania przyczyny.
- Do prowadzonego postępowania nie przysługują wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U. 2019 poz. 2019 ze zm.).
- Przed złożeniem oferty Wykonawca może zapoznać się z filmami proponowanymi do digitalizacji na miejscu, za pomocą własnego sprzętu odtwarzającego.
Aspekty społeczne zamówienia
W ramach społecznych aspektów realizacji przedmiotu Wymagamy od Wykonawcy, oświadczenia o:
- przestrzeganiu regulacji dotyczących minimalnego wynagrodzenia za pracę pracowników oraz minimalnej stawki godzinowej dla określonych umów cywilnoprawnych.
- Zapewnieniu przestrzegania powszechnie obowiązujących przepisów prawa pracy, zasad bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony zdrowia podczas realizacji usługi w miejscu wykonywania usługi,
- niekaraniu prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwa przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową określone w rozdziale XXVIII ustawy z dnia 6 czerwca 1997 r. Kodeks karny,
- w przypadku konieczności zatrudnienia przez Wykonawcę dodatkowych osób do wykonywania czynności w zakresie realizacji przedmiotu niniejszego zamówienia dodatkowym zatrudnieniem zostaną objęte w szczególności osoby bezrobotne, młodociane w celu przygotowania zawodowego, osoby niepełnosprawne lub inne osoby wskazane w przepisach o zatrudnieniu socjalnym, z zachowaniem przestrzegania regulacji dotyczących minimalnego wynagrodzenia za pracę pracowników oraz minimalnej stawki godzinowej dla określonych umów cywilnoprawnych.
Załączniki:
- Załącznik nr 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
- Załącznik nr 2. Formularz ofertowy
- Załącznik nr 3. Umowa o realizacji zadania (wzór)
Pliki do pobrania
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia (82.00 KB)
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (36.93 KB)
Formularz ofertowy (22.96 KB)
Umowa o realizacji zadania (wzór) (30.25 KB)
O2.6210.7.2020.Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty.pdf (78.36 KB)
Rozwiń Metryka
Podmiot udostępniający informację: | |
---|---|
Data utworzenia: | 2020-07-30 |
Data publikacji: | 2020-07-30 |
Osoba sporządzająca dokument: | |
Osoba wprowadzająca dokument: | Maciej Mamet |
Liczba odwiedzin: | 633 |